kontakt: emadej@izfa.pl; tel. 783 590 814
Szkolenie "Kryteria ESG w kreowaniu strategii produktowej TFI"; 25 maja 2021 r. we współpracy z
Termin:
25 maja 2021 r., wtorek, w godz.: 10:00 - 13:00
Szkolenie odbędzie się w formie online. Zapisani uczestnicy otrzymają link do logowania się do pokoju szkoleń. Nie jest wymagane instalowanie dodatkowego oprogramowania, jak również hasła dostępu. Z sytemu można korzystać poprzez przeglądarkę internetową.
Opis szkolenia
Szkolenie ma na celu przedstawienie środowiska regulacyjnego związanego z kryteriami ESG (Environment, Social and Governance). Pozafinansowe aspekty działalności związane z procesem inwestycyjnym stały się nie tylko popularną ale i regulowaną informacją, jaką twórcy produktów finansowych muszą pozyskiwać i przekazywać klientom, oraz interesariuszom.
ESG wyznacza coraz bardziej znaczący megatrend w gospodarce, ale w perspektywie najbliższych kilku lat ESG stanie się również dominującym kierunkiem rozwoju oferty produktowej polskich TFI. Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych muszą więc zmierzyć się z nowymi regulacjami rozporządzenia SFDR wpływającymi na kompleksowy product governance, proces inwestycyjny a nawet przekaz medialny związany tworzeniem produktów w różnym stopniu uwzględniających zrównoważony rozwój.
W trakcie szkolenia uczestnicy będą mogli pozyskać wiedzę na temat aktualnych (i przyszłych) wyzwań i szans wynikających z wymogów regulacyjnych i nadzorczych, które wiążą się z komponowaniem zielonych produktów inwestycyjnych.
Szkolenie dedykowane jest Członkom Zarządu nadzorującym zarządzanie aktywami, specjalistom zatrudnionym w TFI w działach kontroli wewnętrznej oraz osobom zaangażowanym w tworzenie oferty produktowej TFI i jej komunikowanie.
Najważniejsze punkty szkolenia:
Radca prawny, Partner, Karwasiński Szpringer i Wspólnicy sp.j.
Radca prawny, Partner, Karwasiński Szpringer i Wspólnicy sp.j.
Jest radcą prawnym, posiadającym kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze rynku finansowego, w tym doradztwa regulacyjnego i zarządzania ryzykiem. Założyciel i wspólnik KSZ Smart Legal – innowacyjnej kancelarii prawnej wspierającej instytucje finansowe w regulacyjnym procesie transformacji cyfrowej. Karierę zawodową rozpoczynał w UKNF, gdzie przez 3 lata pracował jako prawnik i analityk finansowy w Pionie Nadzoru Rynku Kapitałowego, na następnie współpracował z kancelarią prawną specjalizującą się w obsłudze instytucji finansowych, gdzie przez przeszło 8 lat budował kompetencje obsługi rynku usług maklerskich, zarządzania aktywami oraz nowych technologii. Ponadto przez ponad 3 lata pracował na stanowisku Risk Managera w jednym z bankowych towarzystw funduszy inwestycyjnych, zdobywając praktyczne umiejętności z zakresu zarządzania ryzykiem. Mecenas Karwasiński jest absolwentem finansów na Wydziale Zarządzania UW oraz prawa na WPiA UW. Ukończył ponadto studia doktoranckie na WPiA UW oraz roczny kurs prawa amerykańskiego w Center for American Law Studies, współorganizowany przez University of Florida. Kompetencje menadżerskie miał okazję zdobywać także w Management Centre Innsbruck w Austrii, gdzie studiował jako stypendysta programu Erazmus. Posiada bogate doświadczenie szkoleniowe i warsztatowe.
Radca prawny, Partner, Karwasiński Szpringer i Wspólnicy sp.j.
Radca prawny, Partner, Karwasiński Szpringer i Wspólnicy sp.j.
Radca prawny, którego praktyka obejmuje doradztwo w zakresie regulacji rynku finansowego, transakcji kapitałowych oraz projektów IT. Założyciel i wspólnik KSZ Smart Legal – innowacyjnej kancelarii prawnej wspierającej instytucje finansowe w regulacyjnym procesie transformacji cyfrowej. Przed założeniem KSZ Smart Legal doskonalił swoje umiejętności między innymi jako wspólnik w kancelarii specjalizującej się obsłudze branży finansowej oraz jako dyrektor działu prawnego w towarzystwie funduszy inwestycyjnych. Posiada bogate doświadczenie doradztwie regulacyjnym w zakresie prawa rynku kapitałowego oraz reprezentowaniu klientów w postępowaniach przed Komisją Nadzoru Finansowego. Specjalizuje się także w procesach emisji papierów wartościowych oraz transakcjach typu venture capital. Pomaga również start-upom tworząc dla nich zaplecza prawne w obszarze innowacyjnych przedsięwzięć na rynku finansowym oraz technologicznym. Jest absolwentem ekonomii w Szkole Głównej Handlowej oraz prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej. Posiada także licencję doradcy restrukturyzacyjnego.
Koszty szkolenia:
Osoby zarejestrowane na szkolenie, po odbyciu szkolenia i potwierdzeniu uczestnictwa, otrzymają pod swoim adresem e-mail fakturę VAT. Płatność wynagrodzenia za szkolenie odbywała się będzie przelewem na rachunek bankowy i w terminie na niej wskazanym. W tytule przelewu należy wskazać numer faktury VAT.
Certyfikaty
Uczestnictwo w szkoleniu potwierdzone zostanie certyfikatem, w celu potwierdzenia doskonalenia umiejętności zawodowych m.in. przez radców prawnych i adwokatów. Certyfikat będzie przesłany uczestnikom mailem w formacie pdf.
WARUNKI UCZESTNICTWA W SZKOLENIU IZFiA
(obowiązujące od 1 stycznia 2021 r., „Warunki Uczestnictwa”)
Organizator
Organizatorem Szkolenia jest Izba Zarządzających Funduszami i Aktywami („IZFiA” lub „Organizator”) z siedzibą w Warszawie przy ulicy Książęcej 4, 00-498 Warszawa, wpisana do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 223836, NIP 521-33-24-692, REGON 015899552
Zgłoszenie i udział
Płatność
Rezygnacja / Odwołanie
Prawa autorskie
Kontakt