KONTAKT: emadej@izfa.pl; tel. +48 783 590 814
Tytuł: Zdalne kanały dystrybucji
Szkolenie zorganizowane przy współpracy z:
Termin:
16 czerwca 2021 r., środa, w godz.: 10:00 - 14:00
Szkolenie odbędzie się w formie online. Zapisani uczestnicy otrzymają link do logowania się do pokoju szkoleń. Nie jest wymagane instalowanie dodatkowego oprogramowania, jak również hasła dostępu. Z sytemu można korzystać poprzez przeglądarkę internetową.
Opis
Dystrybucja funduszy opiera się nadal w dużej mierze na tradycyjnych kanałach sprzedaży wymagających często papierowego obrotu dokumentami. Natomiast liczba użytkowników bankowości wyłącznie mobilnej zbliża się do 9 milionów.
Szkolenie ma na celu przybliżenie otoczenia prawnego, związanego z oferowaniem klientom zakupu produktów TFI w kanałach zdalnych jak i praktycznych sposobów wdrażania rozwiązań wspierających cyfrowe kanały dystrybucji.
W trakcie szkolenia uczestnicy pozyskają wiedzę na temat środowiska regulacyjnego dotyczącego wdrożenia digitalizacji procesu sprzedaży, z uwzględnieniem w szczególności stanowiska UKNF i doświadczeń związanych z tworzeniem produktów wzmocnionych integracją z nowoczesnymi rozwiązaniami opartymi na m.in. robo-doradztwie, algorytmów sztucznej inteligencji, czy integracją z otwartą bankowością.
Szkolenie dedykowane jest dla specjalistów zatrudnionych w TFI w obszarach związanych z procesem operacyjnym obsługi klientów, działach marketingu i sprzedaży, działów odpowiedzialnych za tworzenie nowych produktów a także działów nadzoru wewnętrznego, działów IT i członków zarządów nadzorujących te departamenty.
Program szkolenia
Część 1. Kontekst prawny
Cześć 2. Technologiczne aspekty wdrożenia usług robo-doradztwa
Część 3. Jak praktycznie wdrożyć sprzedaż zdalną
Radca prawny, Partner, Karwasiński Szpringer i Wspólnicy sp.j.
Radca prawny, Partner, Karwasiński Szpringer i Wspólnicy sp.j.
Jest radcą prawnym, posiadającym kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze rynku finansowego, w tym doradztwa regulacyjnego i zarządzania ryzykiem. Założyciel i wspólnik KSZ Smart Legal – innowacyjnej kancelarii prawnej wspierającej instytucje finansowe w regulacyjnym procesie transformacji cyfrowej. Karierę zawodową rozpoczynał w UKNF, gdzie przez 3 lata pracował jako prawnik i analityk finansowy w Pionie Nadzoru Rynku Kapitałowego, na następnie współpracował z kancelarią prawną specjalizującą się w obsłudze instytucji finansowych, gdzie przez przeszło 8 lat budował kompetencje obsługi rynku usług maklerskich, zarządzania aktywami oraz nowych technologii. Ponadto przez ponad 3 lata pracował na stanowisku Risk Managera w jednym z bankowych towarzystw funduszy inwestycyjnych, zdobywając praktyczne umiejętności z zakresu zarządzania ryzykiem. Mecenas Karwasiński jest absolwentem finansów na Wydziale Zarządzania UW oraz prawa na WPiA UW. Ukończył ponadto studia doktoranckie na WPiA UW oraz roczny kurs prawa amerykańskiego w Center for American Law Studies, współorganizowany przez University of Florida. Kompetencje menadżerskie miał okazję zdobywać także w Management Centre Innsbruck w Austrii, gdzie studiował jako stypendysta programu Erazmus. Posiada bogate doświadczenie szkoleniowe i warsztatowe.
Radca prawny, Partner, Karwasiński Szpringer i Wspólnicy sp.j.
Radca prawny, Partner, Karwasiński Szpringer i Wspólnicy sp.j.
Radca prawny, którego praktyka obejmuje doradztwo w zakresie regulacji rynku finansowego, transakcji kapitałowych oraz projektów IT. Założyciel i wspólnik KSZ Smart Legal – innowacyjnej kancelarii prawnej wspierającej instytucje finansowe w regulacyjnym procesie transformacji cyfrowej. Przed założeniem KSZ Smart Legal doskonalił swoje umiejętności między innymi jako wspólnik w kancelarii specjalizującej się obsłudze branży finansowej oraz jako dyrektor działu prawnego w towarzystwie funduszy inwestycyjnych. Posiada bogate doświadczenie doradztwie regulacyjnym w zakresie prawa rynku kapitałowego oraz reprezentowaniu klientów w postępowaniach przed Komisją Nadzoru Finansowego. Specjalizuje się także w procesach emisji papierów wartościowych oraz transakcjach typu venture capital. Pomaga również start-upom tworząc dla nich zaplecza prawne w obszarze innowacyjnych przedsięwzięć na rynku finansowym oraz technologicznym. Jest absolwentem ekonomii w Szkole Głównej Handlowej oraz prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej. Posiada także licencję doradcy restrukturyzacyjnego.
Założyciel i prezes The Fat Cat
Założyciel i prezes The Fat Cat
Pasjonat technologii z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży inwestycyjnej. Założyciel i prezes The Fat Cat - firmy wyspecjalizowanej w rozwiązaniach technologicznych dla branży technologicznej i sieci dystrybucji w Polsce. Łączy miłość do wzornictwa i przetwarzania danych we wszystkich swoich projektach - niezależnie czy są to systemy transakcyjne, platformy do wsparcia doradców czy landing page na potrzeby akcji promocyjnych.
Za prace dla Skarbiec TFI otrzymał w 2014 nagrodę Dyrektora Marketingu Roku. Specjalizuje się w transformacji tradycyjnych form sprzedaży do środowiska zdalnego i online. Założyciel spółki Eye One, Inc.. która dostarcza kompletne rozwiązanie do tworzenia wirtualnych oddziałów dla firm.
Absolwent Metod Ilościowych i Systemów Informacyjnych w Szkole Głównej Handlowej.
Starszy konsultant biznesowy Asseco Poland
Starszy konsultant biznesowy Asseco Poland
Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w obszarze dostarczania rozwiązań informatycznych dla instytucji rynku kapitałowego, analizy funkcjonalnej i kontroli jakości oprogramowania. Od wielu lat związany z Asseco Poland gdzie jest m.in. odpowiedzialny za rozwój platform inwestycyjnych.
Koszty szkolenia:
Osoby zarejestrowane na szkolenie, po odbyciu szkolenia i potwierdzeniu uczestnictwa, otrzymają pod swoim adresem e-mail fakturę VAT. Płatność wynagrodzenia za szkolenie odbywała się będzie przelewem na rachunek bankowy i w terminie na niej wskazanym. W tytule przelewu należy wskazać numer faktury VAT.
Certyfikaty
Uczestnictwo w szkoleniu potwierdzone zostanie certyfikatem, w celu potwierdzenia doskonalenia umiejętności zawodowych m.in. przez radców prawnych i adwokatów. Certyfikat będzie przesłany uczestnikom mailem w formacie pdf.
WARUNKI UCZESTNICTWA W SZKOLENIU IZFiA
(obowiązujące od 1 stycznia 2021 r., „Warunki Uczestnictwa”)
Organizator
Organizatorem Szkolenia jest Izba Zarządzających Funduszami i Aktywami („IZFiA” lub „Organizator”) z siedzibą w Warszawie przy ulicy Książęcej 4, 00-498 Warszawa, wpisana do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 223836, NIP 521-33-24-692, REGON 015899552
Zgłoszenie i udział
Płatność
Rezygnacja / Odwołanie