AML - aktualny stan prawny oraz praktyczne aspekty nowych regulacji, istotne dla TFI oraz agentów transferowych
Kończy się proces rządowy nowej ustawy AML. Nie wykluczone, że zostanie wprowadzona w Polsce w najbliższym czasie. Na czym polega identyfikacja podejrzanych transakcji, jakie przesłanki o tym decydują, co wprowadzą nowe przepisy – temu będzie poświęcone kolejne szkolenie Izby.
Prowadzący
Beata Szeląg
Beata Szeląg jest starszym menedżerem w dziale Risk Consulting KPMG. Beata posiada ponad 20 lat doświadczenia zawodowego w branży audytu i doradztwa gospodarczego.
W trakcie dotychczasowej kariery zawodowej zdobyła praktyczne doświadczenie m.in. w następujących obszarach: kontrola wewnętrzna, audyt wewnętrzny i ocena ryzyk, corporate governance, badanie sprawozdań finansowych, rachunkowość, zarządzanie finansowe, zarządzanie projektami i zespołami.
Jej doświadczenie zawodowe obejmuje współpracę z firmami z branży produkcyjnej, paliwowej, telekomunikacyjnej i finansowej. Realizuje projekty dotyczące sourcingu audytu wewnętrznego, doradztwa w zakresie procesów i procedur w obszarze audytu wewnętrznego oraz zarządzania ryzykiem, doradztwa oraz oceny środowiska kontroli wewnętrznej. Realizowała także kilkanaście projektów dotyczących oceny funkcji audytu wewnętrznego zgodnie z wymaganiami standardów IIA oraz rekomendacji H dla banków.
Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Wydział Finanse i Statystyka, Kierunek, Przetwarzanie Danych i Rachunkowość. Posiada kwalifikacje ACCA (The Association of Chartered Certified Accountants), CIA (Institute of Internal Auditors) oraz PMI (Project Management Institute).
Koszt i warunki uczestnictwa
- Członkowie i Podmioty wspierające IZFiA – 550 zł/osoba
- Instytucje nie należące do IZFiA – 650 zł/osoba
Opłatę należy uiścić PRZED SZKOLENIEM przelewem na rachunek Izby Zarządzających Funduszami i Aktywami, w Banku Pekao SA, nr 25 1240 6045 1111 0000 4744 4001.
W tytule przelewu należy zamieścić następujące informacje: "Szkolenie AML - 1 marca 2018 r." oraz nazwisko i imię uczestnika/uczestników.
Dokumentem rozliczeniowym płatności za szkolenie będzie wystawiana przez Izbę Faktura (nie jest to jednak faktura VAT).
Certyfikat
Szkolenie - certyfikaty bez PDF
Uczestnictwo w szkoleniu potwierdzone zostanie certyfikatem, który będzie mógł być wykorzystany w celu udokumentowania doskonalenia umiejętności zawodowych m.in. przez radców prawnych i adwokatów.