Kampanie marketingowe Funduszy Inwestycyjnych - prawo i praktyka | Izba Zarządzających Funduszami i Aktywami

Kampanie marketingowe Funduszy Inwestycyjnych - prawo i praktyka

Izba Zarządzających Funduszami i Aktywami
27.06.2017
-

Celem szkolenia jest przybliżenie zasad prowadzenia kampanii marketingowych w branży finansowej i jej produktów, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów prawnych oraz zagadnień praktycznych. W trakcie szkolenia przedstawione zostaną wymogi związane z różnymi obszarami prowadzenia działań promocyjnych oraz najnowsze wyniki badań w tym zakresie.

Adresatami szkolenia są pracownicy departamentów prawnych oraz osoby odpowiedzialne za prowadzenie kampanii marketingowych w towarzystwach funduszy inwestycyjnych.

Szkolenie prowadzone będzie w formie interaktywnej z wykorzystaniem prezentacji. Szkolenie obejmowało będzie dwa przenikające się obszary, pierwszy z nich dotyczył będzie aspektów praktycznych prowadzenia kampanii marketingowych natomiast drugi poświęcony zostanie zagadnieniom prawnym.

 

Program
  1. Promowanie usług finansowych
    • wizerunek branży finansowej w Polsce w szczególności funduszy inwestycyjnych;
    • marketing usług finansowych, produktów oszczędnościowych i inwestycyjnych;
    • nastroje inwestycyjne MSP;
    • komunikacja w cyfrowym świecie – szanse i zagrożenia.
  2. Niecodzienne decyzje zakupowe – omówienie wyników badań
    • czym obecnie kierują się Polacy dokonując niecodziennych decyzji zakupowych? Co wzbudza ich największa zaufanie?;
    • znaczenie cech produktów.
  3. Praktyczne aspekty kampanii marketingowej
    •  założenia kampanii marketingowej;
    • określenie grupy docelowej;
    • ścieżka zakupowa;
    • cele kampanii;
    • dobór narzędzi marketingowych;
    • ewaluacja kampanii.
  4. Prawo reklamy
    • zagadnienia ogólne;
    • wymagania prawne;
    • nieuczciwa reklama;
    • własność intelektualna w reklamie o szczególne uwarunkowania prawne działań reklamowych funduszy inwestycyjnych - obowiązki i ograniczenia;
    • wymogi ustawowe wobec informacji reklamowych funduszy;
    • dane osobowe i ochrona konsumenta w kampaniach marketingowych – zarys problemu.

    Adam Sanocki

    Izba Zarządzających Funduszami i Aktywami
    Adam Sanocki
    Partner Zarządzający w Attention Marketing sp. z o.o., Prezes Attention Marketing Institute.

    Były dziennikarz prasowy i radiowy. Od 2005 roku zajmuje się doradztwem komunikacyjnym. Zawodowo ukształtowany w firmie consultingowej. Realizował szereg projektów i warsztatów w oparciu o swoje doświadczenia komunikacyjne, marketingowe i sprzedażowe. Sprawnie porusza się między światem biznesu, instytucjami rządowymi i organizacjami pozarządowymi. Łączy komplementarną wiedzę z zakresu zarządzania i marketingu z praktyką prowadzenia projektów strategicznych. Pasjonat nowych trendów w komunikacji.

    Bolesław Matuszewski

    Izba Zarządzających Funduszami i Aktywami
    Bolesław Matuszewski
    Partner w Kancelarii BMG Adwokaci Barański Matuszewski Grzelak Spółka Partnerska, Adwokat.

    Specjalizuje się m. in. w prawie autorskim i ochronie dóbr osobistych, ze szczególnym uwzględnieniem ochrony dóbr osobistych osób prawnych. Adwokat, od 2012 r. prowadzi kancelarię adwokacką. Prowadzi bieżące doradztwo prawne dla instytucji finansowych, podmiotów publicznych, spółek oraz organizacji pozarządowych.

    • Członkowie i Podmioty wspierające IZFiA – 550 zł/osoba
    • Instytucje nie należące do IZFiA – 650 zł/osoba

    Opłatę należy uiścić PRZED SZKOLENIEM przelewem na rachunek Izby Zarządzających Funduszami i Aktywami, w Banku Pekao SA, nr 25 1240 6045 1111 0000 4744 4001.

    W tytule przelewu należy zamieścić następujące informacje: "Kampanie marketingowe Funduszy Inwestycyjnych - prawo i praktyka, 27 czerwca 2017 r." oraz nazwisko i imię uczestnika/uczestników.

    Dokumentem rozliczeniowym płatności za szkolenie będzie wystawiana przez Izbę Faktura (nie jest to jednak faktura VAT).

    Szkolenie - certyfikaty bez PDF

    Uczestnictwo w szkoleniu potwierdzone zostanie certyfikatem, który będzie mógł być wykorzystany w celu udokumentowania doskonalenia umiejętności zawodowych m.in. przez radców prawnych i adwokatów.