Szkolenie reputacyjne – ochrona dobrego imienia firmy na co dzień i w przypadku kryzysu medialnego | Izba Zarządzających Funduszami i Aktywami

Szkolenie reputacyjne – ochrona dobrego imienia firmy na co dzień i w przypadku kryzysu medialnego

Izba Zarządzających Funduszami i Aktywami
28.04.2017
-

Szkolenie będzie miało na celu przedstawienie w kompleksowy, zorganizowany sposób prawnych oraz medialnych aspektów ochrony reputacji spółek kapitałowych oraz członków ich organów przed negatywnymi publikacjami prasowymi (w tym radio i tv) oraz internetowymi. Oprócz przedstawienia wybranych obowiązków i uprawnień uczestników rynku medialnego, omówione zostaną również sposoby prowadzenia skoordynowanych działań medialnych i prawnych celem zapobieżenia lub usunięcia szkód spowodowanych negatywnymi publikacjami lub komentarzami, zarówno w formie tradycyjnej, jak i przy użyciu nowych technologii.

Szkolenie adresowane jest do pracowników departamentów prawnych, marketingu, PR i komunikacji oraz do wszystkich osób, które w bieżącej działalności stykają się z problematyką dóbr osobistych i prawa do wizerunku i są zainteresowane tą tematyką (rzecznicy prasowi, wydawcy, agencje reklamowe, eventowe i PR, social media).

Szkolenie w formie prezentacji z dyskusją - proponujemy otwartą formę szkolenia, w celu jak największej wartości dodanej płynącej z warsztatu dla uczestników.

  • Forma interaktywna: otwarta dyskusja pomiędzy uczestnikami i prowadzącym
  • Podejście praktyczne – nacisk na praktyczne aspekty przygotowania strategii medialnej oraz prawnej w przypadku kryzysu PR
  • Prośba o aktywne uczestnictwo:
    • dzielenie się wiedzą, doświadczeniami
    • pytania
    • zaangażowanie w dyskusję
Program
  1. Dobra osobiste osoby prawnej jako szczególna forma dóbr podlegających ochronie.
  2. Sposoby naruszenia dóbr osobistych:
    • granice dopuszczalnej krytyki;
    • naruszenie dóbr osobistych/zniesławienie/znieważenie;
    • przesłanki wyłączające odpowiedzialność.
  3. Podmioty odpowiedzialne za treść publikacji.
  4. Szczególne obowiązki i uprawnienia dziennikarzy.
  5. Szczególne środki na gruncie prawa prasowego:
    • autoryzacja;
    • sprostowanie.
  6. Czynności przedprocesowe i procesowego zmierzające do zabezpieczenia spółki i usunięcia naruszenia dóbr osobistych.
  7. Zarządzanie ryzykiem wizerunkowym.
  8. Kryzys co dalej?
  9. Jak komunikować się z otoczeniem podczas kryzysu wizerunkowego? (dziennikarze, Klienci, interesariusze).

    Adam Sanocki

    Izba Zarządzających Funduszami i Aktywami
    Adam Sanocki
    Partner Zarządzający w Attention Marketing sp. z o.o., Prezes Attention Marketing Institute.

    Były dziennikarz prasowy i radiowy. Od 2005 roku zajmuje się doradztwem komunikacyjnym. Zawodowo ukształtowany w firmie consultingowej. Realizował szereg projektów i warsztatów w oparciu o swoje doświadczenia komunikacyjne, marketingowe i sprzedażowe. Sprawnie porusza się między światem biznesu, instytucjami rządowymi i organizacjami pozarządowymi. Łączy komplementarną wiedzę z zakresu zarządzania i marketingu z praktyką prowadzenia projektów strategicznych. Pasjonat nowych trendów w komunikacji.

    Bolesław Matuszewski

    Izba Zarządzających Funduszami i Aktywami
    Bolesław Matuszewski
    Partner w Kancelarii BMG Adwokaci Barański Matuszewski Grzelak Spółka Partnerska, Adwokat.

    Specjalizuje się m. in. w prawie autorskim i ochronie dóbr osobistych, ze szczególnym uwzględnieniem ochrony dóbr osobistych osób prawnych. Adwokat, od 2012 r. prowadzi kancelarię adwokacką. Prowadzi bieżące doradztwo prawne dla instytucji finansowych, podmiotów publicznych, spółek oraz organizacji pozarządowych.

    • Członkowie i Podmioty wspierające IZFiA – 550 zł/osoba
    • Instytucje nie należące do IZFiA – 650 zł/osoba

    Opłatę należy uiścić PRZED SZKOLENIEM przelewem na rachunek Izby Zarządzających Funduszami i Aktywami, w Banku Pekao SA, nr 25 1240 6045 1111 0000 4744 4001.

    W tytule przelewu należy zamieścić następujące informacje: "Szkolenie reputacyjne – ochrona dobrego imienia firmy na co dzień i w przypadku kryzysu medialnego - 28 kwietnia 2017 r." oraz nazwisko i imię uczestnika/uczestników.

    Dokumentem rozliczeniowym płatności za szkolenie będzie wystawiana przez Izbę Faktura (nie jest to jednak faktura VAT).

    Szkolenie - certyfikaty bez PDF

    Uczestnictwo w szkoleniu potwierdzone zostanie certyfikatem, który będzie mógł być wykorzystany w celu udokumentowania doskonalenia umiejętności zawodowych m.in. przez radców prawnych i adwokatów.